Support
Wij supporten uw vrijheid
Uw organisatie is erg afhankelijk van haar IT-omgeving. Uitval, storingen en problemen dienen vakkundig te worden voorkomen en/of opgelost. Tijdens kantooruren helpen we u direct verder wanneer u met ons belt op telefoonnummer 0165 56 19 53 (keuze 1).
Remote support
Door het inzetten van geavanceerde support en beheertools lossen we bijna 90% van de supportvragen op afstand op. Remote support bieden we op basis van Teamviewer Corporate. Bij telefonisch contact klikt u op het Quick Support-icoontje dat op het scherm verschijnt. Onze engineers kunnen hierna op afstand met u meekijken en in veel gevallen meteen het probleem oplossen.
Supportportal
Onze klanten kunnen de status van hun vragen en antwoorden inzien in het Support Portal. Dit is de centrale plek voor informatie en vragen over de producten en diensten van Veerman ICT. Via het Support Portal is het mogelijk om:
- De actuele status van uw technische vragen te bekijken;
- Te communiceren met onze engineers of informatie toe te voegen aan een supportvraag;
- De historie van eerder gestelde vragen en de bijbehorende antwoorden in te kijken.
Heeft u geen inloggegevens voor het Support Portal? Neem dan even telefonisch contact met ons op.
Uitgebreide bereikbaarheid
Werkt u ook ’s avonds, in het weekend, op nationale feestdagen en/of werken uw medewerkers regelmatig thuis in uw IT-omgeving? Wij bieden buiten onze kantooruren uitgebreide ondersteuning met supportovereenkomsten.
NIEUWSBRIEF
Een maandelijkse update met tips, trends,
mogelijkheden en andere interessante content!