• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Support
  • QuickScan
  • Vacatures
0165 - 56 19 53
  • 0165 - 56 19 53

  • Support


Veerman ICT

IT die u verder helpt

  • Visie
  • Over ons
    • Team
    • Gezichten achter Veerman ICT
    • Klantervaringen
    • Kwaliteit
  • Oplossingen
    • Platformen
    • Netwerken
    • Security
    • Cloud
    • IT beheer
    • Advies
  • Kennis
    • Kennisbank
    • Blog
  • Kennissessies
    • #vraagmaar online dialoog
  • Vacatures
    • Gedreven Allround Engineer
    • Microsoft minded Cloud Engineer
    • Sociale Senior Cloud Engingeer
    • Behulpzame Support Engineer
    • Werken bij
  • Contact

Support

Support

  • Home>
  • Support>

Wij supporten uw vrijheid

Uw organisatie is erg afhankelijk van haar IT-omgeving. Uitval, storingen en problemen dienen vakkundig te worden voorkomen en/of opgelost. Tijdens kantooruren helpen we u direct verder wanneer u met ons belt op telefoonnummer 0165 56 19 53 (keuze 1).

Remote support

Door het inzetten van geavanceerde support en beheertools lossen we bijna 90% van de supportvragen op afstand op. Remote support bieden we op basis van Teamviewer Corporate. Bij telefonisch contact klikt u op het Quick Support-icoontje dat op het scherm verschijnt. Onze engineers kunnen hierna op afstand met u meekijken en in veel gevallen meteen het probleem oplossen.

start Teamviewer

Supportportal

Onze klanten kunnen de status van hun vragen en antwoorden inzien in het Support Portal. Dit is de centrale plek voor informatie en vragen over de producten en diensten van Veerman ICT. Via het Support Portal is het mogelijk om:

  • De actuele status van uw technische vragen te bekijken;
  • Te communiceren met onze engineers of informatie toe te voegen aan een supportvraag;
  • De historie van eerder gestelde vragen en de bijbehorende antwoorden in te kijken.

naar het supportportal

Heeft u geen inloggegevens voor het Support Portal? Neem dan even telefonisch contact met ons op.

Uitgebreide bereikbaarheid

Werkt u ook ’s avonds, in het weekend, op nationale feestdagen en/of werken uw medewerkers regelmatig thuis in uw IT-omgeving? Wij bieden buiten onze kantooruren uitgebreide ondersteuning met supportovereenkomsten.

neem contact met ons op

Neem contact op

  • Platformen
  • Cloud
  • Netwerken
  • IT beheer
  • Security
  • Advies

Verbinding

Een storing in uw verbinding kan vaak direct worden opgelost door een van onze gekwalificeerde engineers.

Vernieuwing

Wij delen onze visie met u en signaleren wanneer vernieuwing u verder kan helpen.

Vrijheid

Met onze uitgebreide bereikbaarheid kunt u altijd bij ons terecht voor al uw supportvragen.

NIEUWSBRIEF

Een maandelijkse update met tips, trends,
mogelijkheden en andere interessante content!

MENU

  • VISIE
  • OPLOSSINGEN
  • OVER ONS
  • WERKEN BIJ
  • BLOG
  • CONTACT
  • SUPPORT
  • QUICKSCAN
  • VACATURES

OPLOSSINGEN

  • PLATFORMEN
  • NETWERKEN
  • SECURITY
  • CLOUD
  • IT BEHEER
  • ADVIES

BLOGS

  • De promotie van Bas
  • Maters en De Koning omarmt een toekomst in de cloud met Veerman ICT
  • Maak kennis met Stefán, 1e lijnsmedewerker bij Veerman ICT
  • Welkom René en Winay!

Helium 8
4751 XB Oud Gastel

0165 56 19 53

info@veermanict.nl

Veerman ICT © 2020 | Disclaimer | Privacyverklaring | Algemene Voorwaarden

Copyright © 2021 · Showcase Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als u doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat u hiermee instemt.Akkoord!Lees meer